Zwroty i dostawa

/
Zwroty i dostawa

Gwarancja dostawy

By Twój zakup dotarł do Ciebie w stanie nienaruszonym, my gwarantujemy:

  1. Solidne opakowanie, zabezpieczone boki mocnym kartonem.
  2. Pokrycie kosztów dosłania nowego produktu w przypadku uszkodzenia przesyłki.
  3. Ubezpieczenie na pełną wartość zamówienia.
  4. Terminową dostawę za pośrednictwem Poczty Polskiej Pocztex Kurier 48  lub firmy kurierskiej (DHL, DPD, FedEx) – przesyłki doręczane są najpóźniej do trzeciego dnia roboczego po dniu nadania, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

Jeżeli otrzymasz uszkodzony towar:

  1. Poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@vitajuwel.pl)
  2. W temacie wiadomości podaj nr zamówienia
  3. W treści wiadomości opisz uszkodzenie/niezgodność
  4. Załącz zdjęcia, to bardzo usprawni proces rozpatrywania reklamacji

Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, skontaktuj się z nami pod następującym adresem: biuro@vitajuwel.pl lub zadzwoń od poniedziałku do piątku:  781 071 000 w godzinach od 10:00 do 17:00;

 

Termin realizacji zamówień

W sytuacji gdy produkt jest na magazynie, wysyłka następuje w ciągu 24h.

W sytuacji gdy brak produktu na magazynie, zamówiony produkt sprowadzany jest na zamówienie, wysyłka następuje w ciągu 7 dni za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej Pocztex Kurier 48  – przesyłki doręczane są najpóźniej do trzeciego dnia roboczego po dniu nadania, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.


Godziny dostaw

Wszystkie przesyłki wysyłane z Polski dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej usługa Pocztex  w serwisie Kurier 48 z opcją ubezpieczenia, ostrożnie i sprawdzenie zawartości lub za pośrednictwem firmy kurierskiej: DHL, DPD lub FedEx:

– od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00,

– pełne ubezpieczenie przesyłki,

– gwarancja dostawy,

– ostrożnie – traktowanie przesyłki ze szczególną ostrożnością

sprawdzenie zawartości

– powiadomienie mailowe o wysyłce,

– możliwość śledzenia przesyłki na podstawie listu przewozowego.

 

WYMAGAMY SPRAWDZENIA PRZESYŁKI PRZY ODBIORZE

wypełniony protokół szkody stanowi podstawę rozpatrzenia reklamacji i dosłania nowego, pełnowartościowego towaru.

 

Odbiór przesyłki

Przed podpisaniem odbioru przesyłki należy: OBOWIĄZKOWO SPRAWDZIĆ PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA

W przypadku uszkodzenia spisz protokół szkody w obecności kuriera:

  1. Poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@vitajuwel.pl)
  2. W temacie wiadomości podaj nr zamówienia
  3. W treści wiadomości opisz uszkodzenie/niezgodność
  4. Załącz zdjęcia, to bardzo usprawni proces rozpatrywania reklamacji

 

Koszt dostawy

Kupując u nas korzystasz z unikatowego systemu naliczania kosztów dostawy (uwzględnia delikatność oferowanych produktów, ich wagę i objętość oraz sposób zabezpieczenia do transportu).

 

Realizacja wysyłkowaPoczta Polska usługa Pocztex  w serwisie Kurier 48, przesyłka kurierska DHL, DPD lub FedEx

  1.  Płatność z góry przelew tradycyjny, szybki przelew, karty płatnicze

30,30 zł każda przesyłka, bez względu na liczbę zakupionych produktów.

  1.  Płatność za pobraniem

35,30 zł każda przesyłkabez względu na liczbę zamówionych produktów.

 

Sposoby płatności

Składając zamówienie przez stronę www.vitajuwel.pl istnieje możliwość płatności w następujący sposób:

realizacja wysyłkowa:
– płatność przelewem tradycyjnym,
– płatność przelewem szybkim za pośrednictwem serwisu PayPal,
– płatność gotówką przy odbiorze towaru,

odbiór osobisty:
– płatność gotówką.

 

Wysyłka zagraniczna

Aktualnie realizujemy wyłącznie zamówienia na terenie Polski, jednak pracujemy nad poszerzeniem naszej oferty.

 

Reklamacje

Jeżeli otrzymasz uszkodzony towar lub otrzymasz towar niezgodny z zamówieniem:

  1. Poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@vitajuwel.pl)
  2. W temacie wiadomości podaj nr zamówienia
  3. W treści wiadomości opisz uszkodzenie/niezgodność
  4. Załącz zdjęcia, to bardzo usprawni proces rozpatrywania reklamacji

Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
Pełna treść dostępna w regulaminie §11.

 

Do zwracanego towaru należy dołączyć:

  1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

wzor_oświadczenia_o_odstapieniu_od_umowy.pdf

  1. Oryginał paragonu.

Przesyłkę należy zwrócić na adres:

Mindful Zbigniew Rzepecki

Pleśna 98
33-171 Pleśna

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.