Gwarancja dostawy
By Twój zakup dotarł do Ciebie w stanie nienaruszonym, my gwarantujemy:
- Solidne opakowanie, zabezpieczone boki mocnym kartonem.
- Pokrycie kosztów dosłania nowego produktu w przypadku uszkodzenia przesyłki.
- Ubezpieczenie na pełną wartość zamówienia.
- Terminową dostawę za pośrednictwem Poczty Polskiej Pocztex Kurier 48 lub firmy kurierskiej (DHL, DPD, FedEx) – przesyłki doręczane są najpóźniej do trzeciego dnia roboczego po dniu nadania, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Jeżeli otrzymasz uszkodzony towar:
- Poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@vitajuwel.pl)
- W temacie wiadomości podaj nr zamówienia
- W treści wiadomości opisz uszkodzenie/niezgodność
- Załącz zdjęcia, to bardzo usprawni proces rozpatrywania reklamacji
Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, skontaktuj się z nami pod następującym adresem: biuro@vitajuwel.pl lub zadzwoń od poniedziałku do piątku: 781 071 000 w godzinach od 10:00 do 17:00;
Termin realizacji zamówień
W sytuacji gdy produkt jest na magazynie, wysyłka następuje w ciągu 24h.
W sytuacji gdy brak produktu na magazynie, zamówiony produkt sprowadzany jest na zamówienie, wysyłka następuje w ciągu 7 dni za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej Pocztex Kurier 48 – przesyłki doręczane są najpóźniej do trzeciego dnia roboczego po dniu nadania, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Godziny dostaw
Wszystkie przesyłki wysyłane z Polski dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej usługa Pocztex w serwisie Kurier 48 z opcją ubezpieczenia, ostrożnie i sprawdzenie zawartości lub za pośrednictwem firmy kurierskiej: DHL, DPD lub FedEx:
– od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00,
– pełne ubezpieczenie przesyłki,
– gwarancja dostawy,
– ostrożnie – traktowanie przesyłki ze szczególną ostrożnością
– sprawdzenie zawartości
– powiadomienie mailowe o wysyłce,
– możliwość śledzenia przesyłki na podstawie listu przewozowego.
WYMAGAMY SPRAWDZENIA PRZESYŁKI PRZY ODBIORZE
wypełniony protokół szkody stanowi podstawę rozpatrzenia reklamacji i dosłania nowego, pełnowartościowego towaru.
Odbiór przesyłki
Przed podpisaniem odbioru przesyłki należy: OBOWIĄZKOWO SPRAWDZIĆ PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA
W przypadku uszkodzenia spisz protokół szkody w obecności kuriera:
- Poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@vitajuwel.pl)
- W temacie wiadomości podaj nr zamówienia
- W treści wiadomości opisz uszkodzenie/niezgodność
- Załącz zdjęcia, to bardzo usprawni proces rozpatrywania reklamacji
Koszt dostawy
Kupując u nas korzystasz z unikatowego systemu naliczania kosztów dostawy (uwzględnia delikatność oferowanych produktów, ich wagę i objętość oraz sposób zabezpieczenia do transportu).
Realizacja wysyłkowa – Poczta Polska usługa Pocztex w serwisie Kurier 48, przesyłka kurierska DHL, DPD lub FedEx
- Płatność z góry – przelew tradycyjny, szybki przelew, karty płatnicze
30,30 zł każda przesyłka, bez względu na liczbę zakupionych produktów.
- Płatność za pobraniem
35,30 zł każda przesyłka, bez względu na liczbę zamówionych produktów.
Sposoby płatności
Składając zamówienie przez stronę www.vitajuwel.pl istnieje możliwość płatności w następujący sposób:
realizacja wysyłkowa:
– płatność przelewem tradycyjnym,
– płatność przelewem szybkim za pośrednictwem serwisu PayPal,
– płatność gotówką przy odbiorze towaru,
odbiór osobisty:
– płatność gotówką.
Wysyłka zagraniczna
Aktualnie realizujemy wyłącznie zamówienia na terenie Polski, jednak pracujemy nad poszerzeniem naszej oferty.
Reklamacje
Jeżeli otrzymasz uszkodzony towar lub otrzymasz towar niezgodny z zamówieniem:
- Poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@vitajuwel.pl)
- W temacie wiadomości podaj nr zamówienia
- W treści wiadomości opisz uszkodzenie/niezgodność
- Załącz zdjęcia, to bardzo usprawni proces rozpatrywania reklamacji
Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
Pełna treść dostępna w regulaminie §11.
Do zwracanego towaru należy dołączyć:
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
wzor_oświadczenia_o_odstapieniu_od_umowy.pdf
- Oryginał paragonu.
Przesyłkę należy zwrócić na adres:
Mindful Zbigniew Rzepecki
Pleśna 98
33-171 Pleśna